rustdag - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Johan Spijker - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Johan Spijker - WaarBenJij.nu

rustdag

Door: jo

Blijf op de hoogte en volg Johan

14 Maart 2010 | Israel, Jeruzalem

Hallo allemaal!!

Vandaag hadden we een vrije dag.
We gingen er lekker laat uit, om 8 uur.
Lekker ontbeten, en daarna een kerkdienst in de open lucht.
Was heel mooi, ging over Jezus die de woorden zei 'Ik ben die ik ben'
Het ging erover dat Jezus zelfs in zijn diepste nood, zijn goddelijke majesteit niet had verloren.
Vandaar de woorden 'Ik ben die ik ben'

Nadat de dienst hadden we kopffiedrinken ook buiten, onder het genot van zo'n graadje of 25.

Verder gaan we vandaag vroeg naar bed, want morgen moeten we om half 8 weg.

We zijn weer op Woensdag met een nieuw verslag.

Fijne zondag verder!

Jvs

  • 17 Maart 2010 - 19:28

    Minko:

    Hoi hoi, alles nog goed daar??
    Morgen regen zie ik, dat is niet zo mooi, wij hebben morgen mooi weer heerlijk :P
    tot over 10 dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Jeruzalem

Israel

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2010

Weer naar huis

26 Maart 2010

Luieren!!

24 Maart 2010

Zwemmen tussen de dolfijnen

22 Maart 2010

Naar Eilat!

22 Maart 2010

Rust in Netnanya
Johan

Actief sinds 23 Jan. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 16571

Voorgaande reizen:

11 Maart 2010 - 29 Maart 2010

Israel

Landen bezocht: