Naar Eilat! - Reisverslag uit Eilat, Israel van Johan Spijker - WaarBenJij.nu Naar Eilat! - Reisverslag uit Eilat, Israel van Johan Spijker - WaarBenJij.nu

Naar Eilat!

Door: jo

Blijf op de hoogte en volg Johan

22 Maart 2010 | Israel, Eilat

Hallo Allemaal!!!

We zitten nu in Eilat!
En dat was een hele tocht.
Laat ik maar bij het begin beginnen.
We stonden vanochtend om 6 uur op,7 uur waren we op het busstation van Netanya, en half 9(!)vertrok de bus(hij zou om kwart voor 8 vertrekken)
De busreis ging ondanks dat we veel te laat vertrokken wonderwel goed.
De chauffeur reed als de brandweer, dus het ging als een tierelier!
De Negevwoestijn was nog steeds mooi groen. 2 stops hadden we van een kwartier dus het was goed te doen.
Om 2 uur kwamen we aan in Netanya.
Daar namen we een taxi, die ons in een zeer vlot tempo naar het hotel reed.
En dat hotel is ontzettend mooi.
Het plaatje in de reisgids komt net zo overeen als de kamer; we hebben een kamer die net een bungalow is.

Morgen gaan we eens lekker zwemmen, en van de rust genieten!!