Netanya - Reisverslag uit Netanya, Israel van Johan Spijker - WaarBenJij.nu Netanya - Reisverslag uit Netanya, Israel van Johan Spijker - WaarBenJij.nu

Netanya

Door: jo

Blijf op de hoogte en volg Johan

19 Maart 2010 | Israel, Netanya

Hallo allemaal!!!

We zijn nu in Netanya.
Een stad aan de Middelandse zee.
Het is de 3e stad van Israël.
We zitten hier in een hotelkamer, die lijkt of het interieur nog van 50 jaar terug is.
Maja dat zij zo!

Wat hebben we vandaag gedaan?

Eerst zijn we vanuit Tiberias gekomen.
Daar hebben we nog in Nazareth de plek bezocht, waar een engel( Gabriël) Maria had gezegd dat ze zwanger zou worden, en dat kwam uit; en toen is Jezus geboren.

Toen hebben we in Akko een ridderburcht bekeken.
Dat was heel mooi, die burcht ligt voor een deel onder de grond.
Er is namelijk nog een burcht op gebouwd, en de vijanden van toen hebben toen die burcht vol gestort met puin,en hebben dus daar over nog een slot gebouwd.
Dus eigenlijk waren er 2 burchten.

Toen zijn we naar Haifa geweest.
Heel mooi, we hebben een hele mooie tuin gezien die een hele heuvel in beslag neemt. Om er te komen, moesten we eerst door de beveiliging waar ze vroegen of we kauwgom mee hadden (dan mochten we er niet in).
Toen naar Caesarea Filippi dat was de plaats waar vanuit de apostel Paulus reisde naar Klein Azie, Kos en Italie.

Dat was de de dag.
Nu zijn we klaar met de rondreis, en gaan we op naar Eilat!

jvs

• 20 Maart 2010 - 17:58

Johannes En Attie:

hoi siepie en johan
    wat een indrukwekkende verhalen, geweldig je zou er zo zin in krijgen om dit ook eens mee te maken.
    geniet nog maar lekker,en we blijven jullie wel volgen,mooi om die reisverslagen te lezen en dan in dat verre Israel ook nog een paar foto te zien. het ga jullie goed groetjes van ons allemaal